keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Aika ei tuu keltään kysyyn, et haluuksä kasvaa, haluuksä kypsyy

Jotta saadaan tähänkin blogiin jotain extraa, niin tein tälläsen postauksen missä näätte miten oon muuttunut parin vuoden aikana. Ei varmaan muuten kovin paljoa, mutta hiukset lähinnä muuttunut. Laitan joskus teidän järkytykseks kuvan, missä oon 4. luokalla... oivoi. Tähän en saanut kovin paljon kuvia, koska kaikki on toisella koneella joka on rikki.


 
2010 kesä, eli olin päässy vitoselta? olin tuolloin tosi onnellinen,
olin päässyt pois Seinäjoelta. Ironista sinäänsä että tää kuva on Seinäjoelta. :D

2010 kesä myös, leikkasin mun hiukset ja vihasin niitä. Vaihdoin väriä,
ja tuli näköjään joku violetti tms?

NAURAKAA!! :D:D:D
ten oo kyllä varma, että onko tää kuvattu ennen tota ylempää kuva? Noh,
ihansama, näytin ihan hirveältä. Vihasin mun hiuksia, 
joka varmaan vahvistuu sillä että en oo itteäni kuvaillu paljoa?

Kutoselta oon vissiin joskus tarkotuksella kääntänyt tän kuvan näinpäin,
ja en jaksa ruveta kääntämään uudestaan.
Mutta, hiukset kasvo vähän, ja en näyttänyt enää ihan niin hirveältä...

2011 kesä? hiukset kasvanu ihan hurjasti, ja oon muuttanut mun tyyliä,
tai ainakin alottanut? rakastin noita hiuksia <3

2011 talvea? tai syksyä. Hiukset vaihto väriä, ja tykkäsin <3

Tää on vissiin 2012 alusta. Hiukset vaihtoväriä again,
ja tykkäsin myös. 
 
 
2012 huhtikuu tms? Olin porkkanapää,
ja ei, tällä kertaa hiukset ei oo vaihtanu väriään tarkotuksella.
 2012 syksy, ja tältä näytin vielä pari viikkoa sitten.
Ja tältä näyttää nassu nyt vuonna 2013.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti