maanantai 14. tammikuuta 2013

onko aina pakko olla otsikko?

Olin tehny videon, jossa esittelen mun kaikenkarvaset elukat. Laitoin latautumaan yön yli, ja sanoin iskälle että konetta ei saa sammuttaa, mutta eiköhän se vaan aamulla ollut suljettu. Nooh, sinne meni se videon latailu.. Voisin tässä parin viikon aikana tehdä sellasen postauksen, jossa on musta kuvia parin vuoden ajalta, niin näätte miten oon muuttunut.

Se huonepostauskin tulee, ja luultavasti aika pian, oon jo alottanut huoneen siivoamisen! Aplodit mulle siis.

Oon myös päättänyt, että alotan jonku harrastuksen. Haluaisin kauheasti harrastaa hiphop-tanssia, mutta edes Kokkolassa ei oo siihen mahdollisuutta, niin kai mun on pakko keksiä jotain muuta. Agilitykin on niin vaikee homma talvisin, kun ei oo mitään kursseja, niin kesällä sitten. Mutta oon nyt vähän selaillu kaikkia sivuja, niin josko mä joku päivä oisin taas liikkuvaista sorttia, enkä tällänen armoton sohvaperuna. Nimim. en omista enää edes lenkkareita :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti