tiistai 19. helmikuuta 2013

Mut kipu pitää suoda, pitää antaa haavojen vuotaa


Voisin kirjottaa 500 rivin tekstin siitä, miltä musta nyt tuntuu ja mitkä asiat mua ärsyttää, ja samalla pelottaa kun mä mietin mun lähitulevaisuutta - ja myös sitä vähän myöhempääkin. Toisaalta en halua jakaa täällä liikaa. Voisin kertoa ihan yleisellä tasolla, mutta kaikki tietäis mistä puhun. Kerron kuitenkin mitä mä pelkään, mutta en että miksi. Pelkään, että "kadotan" mun elämän tärkeimmän ihmisen.

Muttamutta! Aamulla torkutan 5 kertaa, ja säikähdän ku kello on 8.20, ja mun pitäis olla muutaman minuutin päästä kävelemässä kouluun. Oon tottunut tuohon, joten nou hätä, olin ajoissa. Tajusin tänään että kohta loppuu kasi, ja oon ysillä. Ootan sitä ihan hulluna, mutta osa musta on ihan kauhuissaan. Oltiin Tanjan kans tänään valinnaisaine illassa, eikä mun valintapäätökset muuttunut mihinkään.

Iltoja kaikille! :) huomenna 11 aamu

 
koulun pullat. oli kuivaa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti