perjantai 1. helmikuuta 2013

weekend

Vihdoin ja viimein se on täällä, nimittäin viikonloppu Oon koko viikon ajan vaan ottanut sitä että san nukkua pitkään. Viikko mennyt koulun osalta kauheen hitaasti, ja ne päivät joina en oo ollut urheilutalolla liikkumassa, on mennyt kauheen hitaasti. Alan pikkuhiljaa taas rakastaa liikkumista, ja oon tosi ilonen!
   Oltiin tänään Hennan ja Tanjan kans salilla, tein sellasen about tunnin treenin, ja treenasin enimmäkseen vatsaa ja reisiä & pakaroita. Niitä mitä haluan eniten muokata. Katoin Jutta ja superdieetit - sivulta, kuinka vatsat tulee tehdä, jotta ne oikeasti vaikuttaa ja saa sellasen haalean ihanan sixpackin. Tein niillä ohjeilla, ja kun ennen oon vetänyt vatsalihaksia hyvänä päivänä jopa päälle 50, niin tuolla "oikealla" tekniikalla jo 20 teki tiukkaa. Joten ehkä mulla joku päivä on vielä se pyykkilautavatsa :)
   Meen maanantaina (?) verikokeisiin, ja multa otetaan kilpirauhastestit. Eli siis testataan, onko mulla kilpirauhasten vajaa tai liikatoimintaa. Hope so, että ei ole. Ootan muuten ihan innolla Jujun uutta levyä!

Ps. mun lantiolta on lähtenyt 2cm kävelehän! Soooooo happy!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti