keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

hengissä oon.

... vaikka blogin puolella onki ollut aika hiljasta. Tänään oli aivan valtavan ihanaa herätä varttia vaille 10, eli 15 minuuttia ennen herätyskelloa. Se vaan saa mut ihan kauhean väsyneeks, joten tämä ite herääminen on mahtavaa <3 Ei mulla mitään asiaa oo, pitäis tehä haaste jonka sain Viljalta tänne blogiin, lukea kokeeseen, mennä salille, ja sitte pitäis yrittää rauhottuakin jossain kohtaa. Haaste ei oo niin kiireellinen, mutta salilla käymisestä on vajaa viikko joten se on pakollinen ja varsinkin kokeeseen luku. On mulla ollut päivässä enemmänkin hommaa ja kaikesta selvitty. Niin ja mun ruotsin koe meni päin peetä. :) Huomenna on jo torstai!! viikko menee kauheen nopeeta.

 tälläsen mä väkersin illalla huoneen oveen.
" ISKÄ! saan nukkua huomenna 10.00,
ÄLÄ HERÄTÄ 8.
ps. voisit keittää kahvin valmiiks :)



1 kommentti:

  1. Hehe, ihana teitää, että en oo ainut kuka jättää viestejä huoeenoveen ettei saa herättää. :D
    kiva blogi muutenki!
    Jos viittit käy kurkkaamassa munki blogia ja jos kiinnostut liity lukijaks:)!
    http://bageingandlifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista