torstai 7. maaliskuuta 2013

lihakset huutaa!

Herään herätyskelloon tänään jopa kohtalaisen pirteänä, mutta päätän että en halua vielä herätä, joten herään sitte 20 yli 8. En tajua miks mun on niin vaikea saada unirytmistä kiinni. Selvisin kuitenki kouluun asti ja selvisin koulu päivänkin, vaikka mulla ei ollu yhtään kirjaa mukana. Lukujärjestyski katoilee ihan millon huvittaa, kysyis ees luvan. Koulun jälkeen menin Tanjan kans konesporttiin ja löysin lenkkarit, jotka iskä sitte tuli maksamaan. Tykkään niistä tosi paljon, ja on erittäin hyvät jalassa! Salille selvittiin Tanjan ja Alisan kans puoli kuudelta, vaikka oli tarkotus jo viideltä. Jotenki en vaan osaa lähteä ajoissa. Lihakset on 100 kertaa kipeämmät ku eilen. Napit korviin, niin saa reilusti lisää energiaa, ja jalkaprässi meni 10kg isommalla painolla kun eilen, ja vatsat 5kg isommalla.
Tanjan iskä suunnittelee mulle ja Tanjalle jonkun näkösen salitreenin, kun sillä on n. 20 vuotta kokemusta bodaamisesta.

oon laiska enkä jaksa tänne laittaa biisejä, mutta tässä mun treenibiisien top 3!

Jontte Valosaari - Haastaja
Paramore - NOW
Survivor - Eye of the tiger

Noiden tahtiin saa ittestään viimesetkin mehut ulos! ;)

 
 naminami välipala, fitness jogurtti muroja ja maitokahvi
tässä nää lenkkarit, merkki New balance ja hintaa 69,90e

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti