keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Mist lähtien 1+1 on ollu 3?

Heps. Mulla vaan lähtee järki koulun käynnin kans. Jooh, mun piti tänä vuonna skarpata. Eli siis nostaa keskiarvoa, tehdä läksyt edes suurinpiirtein aina, olla tunneilla mukana ja lukea kokeisiin. Tosiaan, mikään noista ei oo toteutunut. Keskiarvosta en tiedä, mutta tällä menolla se ei voi nousta. En oo lukenut yhteenkään kokeeseen, en oo edes vilkaissut läksyihin päin, saati sitten ollut tunneilla mukana. En enään pysty keskittymään tunneilla niinkun ennen, enkä ymmärrä tehtävien kysymyksiä ennen kun joku lukee ne mulle ääneen tai selittää huolella. Matikka on mulle täyttä hepreaa. Nään vaan sekalaisia numeroita ja viivoja kun kirjaan katon, eikä mitään tietoa mitä pitäis tehdä. Muissa aineissa osaan jotenkin aina vastata kysymyksiin, mutta ennenkun vastaan yhtään mihinkään luen kysymyksen ainakin 3-4 kertaa läpi. Ehkä mä voisin tänään lukea vähän huomisen historian kokeeseen. Epäilen kyllä että en tuu siihen lukemaan. Tai sitten se menee näin > otan kirjan esiin > luen ensimmäisen kappaleen > kyllästyn ja alan kattomaan tv:tä tai istumaan koneelle.

Sitte tähän päivän. Kun yllämainitusta helvetistä oli päästy pois, mun piti mennä kaustiselle pajalaan tekemään tukiperhe sopimus. Siellä ei kovin kauaa mennyt, eikä ne ees onnistunut pilaamaan mun päivää utelemisillaan, kun oli tosiaan vaan tuo sopimuksen allekirjoitus jne. Niko tuli meille sitte heti sen jälkeen, ja Alisa ja Henna vähän myöhemmin. Lähinnä hölläiltiin ja katottiin youtubesta outoja videoita. Loppuillasta menin sitte Tanjalle käymään, mutta en ollu siellä kauaa.

Videota tulee viikonloppuna. En lupaa mitään, mutta jos ei viikonloppuna niin ainakin alkuviikosta.

Paita gina tricot
Housut mick's
Toppi h&m

 

1 kommentti:

  1. katoin tota edellistä postausta, ja vitsi oon melkeen samanlaine ku säki :D
    mut joo liityn (:

    http://young-wild-and-free.blogspot.fi/

    VastaaPoista