maanantai 12. marraskuuta 2012

12.11.2012

"Videota saatte viikonloppuna tai viimeistään alkuviikosta" hups. ettepä näköjään saanu.. Voisin ruveta piakkoin sitä kuvaamaan, ja kattoa sitte onko mulla pokkaa laittaa sit tänne. Muutenkin tää blogi on elänyt hetken hiljaiseloa, mutta kyllä, olen hengissä.

Eipä oo tapahtunut oikeestaan mitään merkittävää. Isäinpäivä tuli ja meni, sen verran näin vaivaa että mokkapaloja leivoin. omaks iloks, mutta ei kerrota kellekkään. Kouluasioihin sellasta, että oon pari kertaa vaivautunut läksykirjojen pariin. Tunneilla päätä on kyllä vaivannut 5-6h yöunet. Nukun tuon määrän joka päivä, paitsi viikonloppusin vedän 12-13 tuntia.

Huomenna(?), saan tukioppilas hupparin. Ja lihaskuntotesti, fuck yea. Mimmulla, meidän koiralla on huomenna lääkäri. Toivottavasti mun pahin pelko ei toteudu. Että Mimin kasvain ois uusinut. Mun koko loppuvuosi menis pilalle, ehkä seuraavakin. Maata näkyvissä festarit oisin luultaasti sellasella vittu mitä paskaa - asenteella. pelottaa niiiin älyttömästi. En vaan kestäis sitä, että saisin yhtäkkiä tietää että koiralla, joka on ollut mun elämässä 10 vuotta, eli siis asunut meillä siitä asti kun oon ollut 4 vuotias, oiskin yhtäkkiä 2-3vko elinaikaa. Mulla tulee aina itku jo sillon, ku isä sanoo että Mimi on jo niin vanha, että ei välttämättä elä enään kauaa. Ennen aina haukuin Mimmua leikilläni tyhmäks ja rumaks koiraks, mutta en tee sitäkään enään, koska en halua katua mitään sitte ku se päivä koittaa että kullasta aika jättää <3

Mutta joo sitten, ensviikonloppuna Maata näkyvissä!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti