torstai 25. lokakuuta 2012

Sairastamista ja lunta

Heipsan.


Koulussa oli taas ihan tavallista. Tylsää, armoton väsy ja huutava nälkä. Heti kun pääsin kotia avasin koneen ja söin.  En pystyny olla koneella puoltatuntia kauempaa, kun päätä särki ja muutenkin silmissä sumeni jatkuvasti. Menin sitten päikkäreille, ja herään parin tunnin päästä ku Alisa soittaa että voinko tulla niille. Nukahin vielä puoleks tunniks, ja olin Alisalla siinä kuuden maissa. Lähetään metsään ottamaan kuvia. Ei kyllä kauaa kuvailtu, kun oli niin kylmä ja muutenkin. 

About tunnin päästä alko satamaan lunta, ja nyt maa on jo ihan valkonen! Ootan jo ihan innoissani joulua. Sillon on jotenki kokoajan tosi ilonen tunnelma, saa glögiä ja pipareita, konvehteja, poltella paljon kynttilöitä ja kaikkea ihanaa. Rakastan joulua mielettömästi <3

Nyt mä retkotan sohvalla kaakaomuki vieressä ja palelen peittojen alla. Oon 38 asteen kuumeessa.. Ei kivaa! Eiköhän tää tästä panadolin, buranan ja finrexinin avulla lähe parantumaan. 

Ja tänään se tuli, mun uusin rakkaus! My chemical romancen huppari. Oon oottanu sitä koko viikon ja tänään se oli postilaatikossa <3




silmät.. mutta rakkautta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti