perjantai 26. lokakuuta 2012

Töitä ym.


En menny tänään kouluun ollenkaan ku oli kuumetta. Päivä meniki lähinnä nukkuessa ja tv:tä katellessa. Tanja ilmottaa siinä viiden maissa että tänään pitää mennä töihin, joten lähin sitte kuumeisena grillille. Oli jotenki tosi raskas päivä, ei ollu yhtään motivaatiota tehä ruokaa, jalat oli ihan puutunut ym. Työvuoro loppu siinä puoli yhdeltä, ja lähin siitä heti kotia. Nyt oon sitte vaan istunu koneella ja dataillu.

Päivän kohokohta oli kuitenkin se, että My chemical romancen uusin biisi oli julkastu 5 päivää ennen virallista julkasupäivää!! Oon ihan kikseissä popittanu sitä sen ajan mitä oon kotona ollu. Vielä muutama päivä niin ilmestyy taas uus biisi. Toivottavasti ois yhtä mahtavaa settiä kun Boy division biisi. Toi kappale on poistettu youtubesta melkeen kokonaan, yks ainut toimiva video ja blogger ei löydä sitä youtube hausta. Pahoitteluni, en voi linkata biisiä tähän mutta linkkaan sitten kun se tulee uudestaan youtubeen. Oon onnellinen, että se on mulla jo puhelimessa ennen kun toi viimenenki video poistetaan.
päivän asu
 

Huppari jim & jill
 Toppi gina tricot
   Farkut big point

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti