sunnuntai 25. marraskuuta 2012

-



Oon vihdoin saanu sen videon kuvattua! Laitan sen tänne lähipäivinä.

Olin tosiaan viikonlopun Seinäjoelle ja pääosin aika kulu Seidin kans, mutta oltiin sitten kaupungilla Inkan ja monen muun kans. Tilattiin mulle nyt haalari, tosin se ei oo onepiecen mutta ei se mitään. Hintaa sillä ois ollut oikeasti 150e, mutta se oli tämän päivän alennuksessa hinnalla 40e. Se on kans amerikka-kuvioinen jne. Kyllä mua vähän harmittaa kun se ei oo aito, mutta parempi ku ei mitään. Leivoin eilen amerikkalaisia suklaakeksejä, joista en kyllä ottanu kuvaa. Soittelin paljon pianoa ja harjottelin sointuja. Onnistuu jo hyvin, vaikka ite sanonkin. Tilattiin mulle myös kengät ja neule ellokselta. Tosin ne kengät oli kyllä aika rumat... Huomenna käyn vielä ostamassa toiset kengät, ja tiistaina äiti varaa mulle ajan pidennyksien laittoon, tai jotain sinnepäin. En tiedä varaako se aikaa vai mitä se soittelee mutta jotain pidennyksiin liittyvää kumminkin! Iskä tilaa mulle varmaan tällä tai ensviikolla keyboardin thomannilta joululahjaks. Ei se varmaankaan mikään kovin hyvä oo, kun on niin halpa mutta pääasia että kuulostais edes vähän pianolta. Nyt oon vaan lähinnä järjestellyt huonetta, pyyhkiny pölyjä jne. Huomenna vois imuroida ja vähän jotain joulujuttuja laitella.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti