torstai 27. joulukuuta 2012

Haaste part 2

Kiitos haasteesta LyydiaEva ja Henna
Oon tehny tän joskus aikoja sitten, mutta voihan tän aina uudestaankin tehdä!



Säännöt:


x Kerro 11 asiaa itsestäsi.


x Vastaa haastajan 11 kysymykseen.


x Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.


x Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.


Faktat
  • Mulla on 2 koiraa, 2 kania ja 1 lisko.
  • Videoiden teko blogiin on ihan parasta
  • Vihaan aikasia herätyksiä!
  • Hermostun kohta bloggerille koska se temppuilee.
  • Tupakoin.
  • Nauran tosi paljon!
  • Oon uusille ihmisille tosi ujo, (selvinpäin) 
  • Mulla on mit oudompia tekosyitä jos tarvin vanhemmilta rahaa.
  • Rakastan Tamperetta ja muutan sinne ysin jälkeen.
  • Haluan lähihoitajaks mielenterveys- ja päihdelinjalle.
  • Napostelen ihan mielettömästi!
  • Enään keltasia marianneja jäljellä, vituttaa.

Kysymykset

1. Mikä on lempivärisi?
Vihreä
 

2. Mitä toivot eniten joululahjaksi?
Tälle joululle ykkönen oli pidennykset, ens joulusta en tiedä.


3. Mikä puhelin sinulla on?
Joku nokian kosketusnäyttö.
 

4. Mistä ostat vaatteesi yms?
H&M, Gina tricot, kirpparit jne.

5. Minne menisit, jos saisit mennä minne vain?
New York
 

6. Mikä on lempi ruokasi?
makaroonilaatikko vissiin.
 

7. Oletko matkustanut ulkomaille? minne?
Kreetalla oon joskus pikkusena käynyt.
 

8. Minkä tietokoneen omistat?
Acerin, en oo varma että mikä.
 

9. Mikä esine on sinulle tärkein?
rakkaudesta kännyköihin
 

10. Millaista musiikkia kuuntelet? 
Kaikkea mikä kuulostaa hyvältä. Mutta 1. My chemical romance!!!
 

11. Mikä on suosikki leffasi?
 Napapiirin sankarit ja juno 


 Ja koska olen laiska tyttönen, en haasta ketään vaan kaikki ketkä haluaa tän tehdä niin saa kopioida!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti