tiistai 5. helmikuuta 2013

onni, tuo maailman vaikein asia, sitä kiertää niinku kasia ja suurimmaks osaks se on pandoran rasia

Miks mun pää huutaa tyhjyyttä heti, kun avaan ruotsinkirjan ja yritän harjotella epäsäännöllisiä verbejä huomista koetta varten? Enkä ees tiedä mitä kaikkea pitää opetella, koska en muista ollaanko saatu jotai lappua, ja jos ollaan niin tavalliseen tapaani oon hukannut sen jonnekkin, eli olis ihan kiva jos [s]ihana[/s] opettajamme laittais sen wilmaan, mutta eipä se nyt enään näin viime tinkaan auta narista.

Tänään oli body pump, ja huomaan että mun kunto ja lihakset on jo vähän paremmassa kunnossa, koska ei ollut ihan niin hirveää kun viimeks. Huomenna salille, torstaina myös ainakin mä oon niin suunnitellut.

Perjantaina meen pitkästä aikaa Seinäjoelle, ja toivottavasti jollakin siellä on aikaa mulle, että mun ei tarvi istua koko viikonloppua neljän seinän sisälä. Onhan mulla siellä paljon vanhoja kavereita, mutta en oo sellasta tyyppiä joka voi vaan soittaa ja kysyä: "Moi Elli tässä, muistaksä mut? Okei hyvä, oon Seinäjoella, tuu mun kans kaupungille" Petraa ois ihana nähdä, mutta toisaalta mua jännittää että en keksiskään mitään puhuttavaa. Toi on nimittäin niin ahdistavaa, koska ku Inkan kans nähtiin pitkästä aikaa, ( _ainaki_ reilu vuosi väliä? ) niin meidän juttu ei kyllä oikeen luistanut, ja molemmat oli ihan vaivaantuneita. :D

Mulla on huomenna 11 aamu! Eli koulu alkaa vasta 11.05, joten voin rauhassa vetää sikeitä puoli yhteentoista ♥ mukavasti just nyt, kun aikaset aamut ja liian vähäinen uni kiusaa mua. Mieli sanoo "Sulla on pää kipeä, jää nukkumaan" ja järki "Sulla ei oo mitään vikaa, et nyt lintsaa vaan nousut ylös" Ja uskokaa tai älkää, mieli on voittanut vaan kerran tämän vuoden puolella!

PS. mulla oli tänään ne verikokeet, ne otti 4-5 sellasta putkea, ja jokaisele putkelle oli joku eri tautitesti, että saa nähdä mikä tärppää, vai tärppääkö mikään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti