keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Tulevaisuuden suunnitelmia

Oon alkanut tosissani miettiä, mitä haluan tulevaisuudessa tehdä ja opiskella. Ennen olin sitä mieltä, että ehdottomasi mä meen lukioon ja maahdollisesti käyn siihen jonkun ammatin lisäks. Mutta nyt oon muuttanut mieltäni kaikesta mitä haluan. Mua ei todellakaan kiinnosta opiskella lukiossa eikä mitään muutakaan. Amiksesta ei kuitenkaan löydy täysin sitä mitä mä haluan tehdä. Haluan töihin nuorisokotiin tms. Oon aatellut että haen tampereen ammattiopistoon lähihoitaja puolelle, ja sieltä vielä mielenterveys- ja päihdetyön koulutusohjelma + lukio. Siinä ois ammatti, joka kiinnostaa, ja lukio sitten lisänä, jos haluankin joskus tehdä jotain muuta. Tampereelle mä kuitenkin lähden, ja se on iskälle ja äitille molemmille ok.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti